برنامه ZEDGE برای اندروید

برنامه رایگان اندروید

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

برنامه ZEDGE برای اندروید


برنامه ZEDGE : آهنگ‌های زنگ و تصاویر پس زمینه (MOD، Premium/Free) با بهره‌گیری از تصاویر و آهنگ‌های زنگ بسیاری که کاربران دریافت می‌کنند، تجربه جدیدی را هنگام استفاده از تلفن‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد.

امروزه گوشی های هوشمند به تدریج به وسیله ای ضروری برای بسیاری از مردم تبدیل شده اند. در بسیاری از موارد وظایف مختلفی را انجام می دهد و به کاربران کمک می کند تا چیزهای زیادی را به سرعت جستجو کنند و خود را سرگرم کنند. بنابراین می توان گفت که برای هر فرد بسیار شخصی است و می تواند هر چیزی را که بخواهد مانند تصویر و صدای اعلان تغییر دهد. اما این عامل اغلب عناصر منحصر به فرد و مشخصه ای را با توجه به ترجیحات کاربران می دهد. بنابراین برنامه ای که امروز به شما ارائه شده است دارای یک عملکرد جذاب مربوط به رسانه های فوق، تصاویر پس زمینه ZEDGE و آهنگ های زنگ است.
تصاویر پس زمینه منحصر به فرد را برای کاربران بیاورید
ZEDGE مجموعه‌ای از تصاویر و صداها را در اختیار دارد که اغلب به‌عنوان والپیپر یا آهنگ‌های زنگ استفاده می‌شوند. اگرچه عملکرد ساده است، اما مزایای بسیاری را به کاربران خود می دهد. آنها نیازی به جستجوی چیزهای زیادی در مورد دو وسیله نقلیه فوق از منابع مختلف نخواهند داشت. بنابراین برنامه را باز کنید و زمان زیادی را برای چیزی که دوست دارید صرف کنید. در عین حال برای شما نیز زمان هیجان انگیزی است.

این برنامه نمونه کارها عکس قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهد که هر کسی می خواهد آن را تجربه کند. آنها قادر خواهند بود تصاویر مختلف با موضوعات مختلف را پیدا کنند که شما می توانید با توجه به علایق و موقعیت های آنها جستجو کنید. در عین حال، یافتن تصاویر زیبا نیز به دلیل تجربیاتی که می تواند به همراه داشته باشد، ملایم و کاملاً لذت بخش است. هر تصویر خیره کننده احساس و برداشت خاصی را به کاربر می دهد و دور شدن از آنها کار سختی است.



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: